19 november 2009

Till Salu

Hejsan.
Jag håller på att försöka bli av med en Ford som jag har ståendes.
Jag precis lagt in en annons i Gula Tidningen och även lagt in lite extra bilder på min hemsida.
Länken till bilderna.
http://www.brolarsons-verk.se/till%20salu/index.html
Lite om bilen:
Ford excort 1.8i Gl kombi årsmodell 92.

Den har rostiga skärmar runt om och lite andra rostskador.

Bakarna runt om är godkända på senaste besiktningen.
Motorn fungerar bra.

Kylartermostaten är fullt fungerande, har kört mycket utan att den kokat.
Men nätaren på instrumentpanelen gör ibland inget utslag.

Det följer med både sommar & vinterhjul med bra mönster.

Besiktningstermin: 2009-10-01 - 2010-02-28
Senast godkända besiktning: 2009-03-04
Årsskatt, kr: 1452 betalningsmånad mars.

Jag begär 4000:- för denna

Gör ett inlägg om du är intreserad. Skicka gärna e-mail och/eller telenr så jag kan nå dej.



Med vänlig hälsning Lasse

Länk till annonsen
http://kopochsalj.eniro.se/query?what=gti_info&id=A29444029




1 kommentar:

  1. Ser väl skaplig ut. Jag har fortfarande mina tvp trotjänare, SAAB:en och Golfen, du vet. /Johan

    SvaraRadera